Skip to main content

GeoTask versiunea 18.0 a fost lansată! Cu funcționalități suplimentare pentru managementul serviciilor și echipelor de teren.

By 12/01/2023January 25th, 2023blog, fieldwork, news, Uncategorized, WorkForce Management
geotask-18

Începem Noul An cu vești mari! Tocmai am lansat cea de-a 18-a versiune a aplicației noastre de Field Service Management pentru gestionarea și optimizarea rutelor și activităților din teren, GeoTask. Ne îmbunătățim constant soluția, astfel încât să răspundă nevoilor dispecerilor și tehnicienilor de teren. Noua versiune se bazează pe sugestiile clienților noștri și pe nevoile în schimbare din domeniile în care este utilizată. Să vedem ce este nou în GeoTask 18.0!

O Interfață Utilizator (UI) nouă, mai intuitivă și mai clară pentru o gestionare îmbunătățită a sarcinilor

În versiunea 18.0 am îmbunătățit claritatea hărții și aspectele legate de crearea și finalizarea sarcinilor. De asemenea, am îmbunătățit configurația programului pentru o planificare și o gestionare mai eficiente a muncii de teren. Vă prezentăm principalele modificări în interfața de utilizare a GeoTask:

Noul editor de sarcini

Am creat o nouă interfață pentru editorul de activități/sarcini, constând acum dintr-o singură filă.

  • Folosind butoanele „Client” și „Adresă”, utilizatorul poate alege dacă sarcina este creată pentru un client existent în modulul Client sau pentru orice altă adresă. Aceasta face ca sarcina să fie creată mai rapid pentru clienții deja salvati în baza de date. Pe de altă parte, oferă o opțiune pentru crearea de sarcini legate de adrese care nu sunt atribuite niciunui client.
  • Am adăugat indicii pentru următoarele câmpuri: Nume client, Locație, Persoană de contact, Număr de telefon și E-mail. Sfaturile (hints) apar atunci când utilizatorul începe să tasteze în oricare dintre aceste câmpuri. După selectarea unei valori sugerate de indiciu, restul câmpurilor se completează automat cu date din modulul Client. Această nouă funcționalitate facilitează crearea sarcinilor și ajută la evitarea greșelilor și întârzierilor rezultate din datele incorecte ale clienților.
new-task-editor-1536x586

Nou editor de sarcini,  mai intuitiv

Editorul de sarcini existent

Acest editor a fost conceput astfel încât utilizatorii să poată ajunge mai rapid la informațiile esențiale despre sarcinile de executat.

  • Informațiile despre Client și numărul Comenzii sunt acum afișate în bara de sus a editorului.
  • Informațiile despre sarcină, cum ar fi Data de finalizare planificată, Data reală, Echipa, Compoziția echipei și comentariile tehnicianului sunt acum afișate doar în citire în secțiunea Detalii de execuție.

Am simplificat modul în care tehnicienii adaugă informații despre sarcini:

  • Am adăugat secțiunea Note, deschisă făcând click pe pictograma Lupă. În această secțiune, un tehnician de teren notează datele colectate la finalizarea sarcinii. Prin editorul de note, dispecerii pot vizualiza informațiile colectate și fotografiile atașate și pot adăuga mai multe informații dacă este necesar.
  • Am adăugat secțiunea Atașamente. Pentru a preveni ștergerea accidentală a atașamentelor, va fi afișat un mesaj de avertizare când utilizatorul da click pe pictograma coș de gunoi.

Configurarea diagramei Gantt

In the new version, we refined the Gantt chart configuration in the Dashboard menu. All configuration options are now placed above the Gantt schedule, as pictured below. This way, finding them is easier and faster.

În noua versiune am îmbunătățit configurația diagramei Gantt în meniul Dashboard. Toate opțiunile de configurare sunt acum plasate deasupra graficului Gantt, așa cum se arată mai jos. În acest fel, găsirea lor este mai simplă și mai rapidă.

gantt-chart-1536x321

Programul de lucru cu panoul de configurare din partea de sus a ecranului

  • Am adăugat diferite opțiuni de vizualizare: detaliate, compacte și convenabile, în funcție de gama necesară de informații.
detiled_view_EN

Vedere detaliată pe diagrama Gantt

  • Am introdus, de asemenea, modificări în fereastra cu instrumente (tooltip) de activitate pe diagrama Gantt. Dacă o sarcină este asociată cu o locație, numele acelei locații va apărea în tooltip-ul acelei sarcinii.
  • Am schimbat configurația coloanei din diagramă. Vederea detaliată prezintă toți utilizatorii incluși în Echipă.
  • Am schimbat pictograma sarcinilor cu prioritate ridicată într-un semn de exclamare într-un cerc roșu.

Salvarea dimensiunilor componentelor în tabloul de bord (Dashboard)

Utilizatorii pot schimba acum dimensiunile și pot configura vizibilitatea componentelor din tabloul de bord (liste de activități, hărți și diagramă Gantt). Modificările sunt salvate pentru fiecare utilizator, astfel încât acesta nu trebuie să își ajusteze preferințele de fiecare dată când se conectează.

adjusting-elements

Ajustarea culorilor elementelor pentru a se potrivi cu designul aplicației

Pentru o claritate și o experiență îmbunătățită pentru utilizator, am schimbat culorile următoarelor elemente:

  • butoane;
  • liste;
  • liste cu casete de selectare;
  • cronologie actuală (timeline curent);
  • pictograme hărți;
  • legendele pictogramelor hărții.
adjusting-colors

Îmbunătățiri ale hărților

Am introdus modificări pentru a crește claritatea hărții și a ajuta utilizatorii să gestioneze mai ușor sarcinile.

Pictogramele activităților pe hartă

 

Îmbunătățirile hărților din noua versiune GeoTask includ pictograme de activitate:

  • Forma pictogramei sarcinii poate fi ajustată în funcție de tipul de sarcină.
  • Culoarea pictogramei sarcinii depinde de starea curentă a sarcinii.
  • Sarcinile cu prioritate ridicată sunt marcate cu un punct roșu lângă pictograma lor.
  • Am modificat harta de bază pentru a evidenția elementele cheie și pentru a crește transparența.
  • Am ajustat culoarea etichetei sarcinii pentru a se potrivi cu designul albastru al aplicației.
map-icons

Hartă nouă, mai clară

Pictogramele grupate pe hartă

Am schimbat și pictograma clusterului. Mărimea sa depinde de numărul de sarcini din cluster. O pictogramă mai mare înseamnă mai multe sarcini. Administratorul poate modifica și setările clusterului.

map-clusters

Dimensiunea clusterului depinde de numărul de sarcini

Modulul Clienți și Locație – gestionarea mai ușoară a sarcinilor și urmărirea progresului sarcinii

Una dintre noile funcționalități pentru dispecer din GeoTask 18 este Modulul Client și Locație. Conține informații de contact despre clienții obișnuiți și locațiile acestora. Modulul permite dispecerilor să gestioneze cu ușurință datele clienților.

Clienții și locațiile pot fi încărcate în GeoTask dintr-un fișier CSV unul câte unul sau în bloc. Clienții pot avea una sau mai multe locații.

Sarcinile pot fi create una câte una sau în bloc pentru Locațiile alese ale fiecărui Client. În acest scop, dispecerii pot folosi numele salvate de Client sau Locația și nu adresele acestora.

Modulul Client oferă o imagine de ansamblu asupra sarcinilor în curs și finalizate pentru Clienții sau Locațiile selectate.

customer-module-1536x282

Modulul Clienți cu informații despre clienții obișnuiți

Fiecare Client și Locație are lista de sarcini în curs și istoricul sarcinilor.

ongoing-history-tasks

Modulul Client – Liste de sarcini în curs și finalizate

Modul de Notificări – raportare îmbunătățită a stării sarcinii

Am creat Modulul de Notificări pentru crearea și gestionarea notificărilor clienților prin e-mail și SMS. În GeoTask 18 am schimbat opțiunile pentru configurarea notificărilor și am introdus îmbunătățiri pentru gestionarea SMS-urilor.

Configurarea notificărilor

Acestea sunt modificările realizate în editorul de configurare:

  • Am adăugat tipuri de evenimente pentru trimiterea mesajelor: crearea de întâlniri, modificarea datei întâlnirii, schimbarea tehnicianului alocat, crearea sarcinilor și anularea activității.
notifications

Noi opțiuni pentru configurarea notificărilor în GeoTask 18

  • Am adăugat o opțiune pentru alegerea tipului de mesaj: SMS, e-mail sau ambele. Titlurile și șabloanele pentru SMS și e-mail pot fi configurate separat.
  • De asemenea, am schimbat metoda de alegere a datei de trimitere a notificărilor: După crearea programării, Ziua înainte de programare și În timpul zilei programării.

Acest lucru ajută la automatizarea procesului de notificare a clienților și asigură că aceștia sunt mereu la curent cu starea sarcinilor/comenzilor lor. Acest lucru are ca rezultat o satisfacție sporită a clienților.

Setarea numărului de notificări prin SMS

Acum, utilizatorul poate seta numărul maxim de notificări prin SMS trimise în fiecare lună. Acest lucru vă ajută să controlați numărul și costul notificărilor trimise prin SMS.

sms-count

Setarea numărului de notificări prin SMS pe lună ajută la controlul costurilor

Setarea orei pentru trimiterea notificărilor prin SMS

Administratorul aplicației poate seta ora pentru trimiterea notificărilor prin SMS.

notification-time

GeoTask permite administratorului să seteze ora pentru trimiterea notificărilor prin SMS

Raportul SMS

Aplicația numără numărul de mesaje SMS trimise în fiecare lună și îl prezintă în fila Raport SMS. Rapoartele sunt generate pentru fiecare an. Ele oferă perspective care facilitează planificarea și controlul costurilor.

sms-report

Raportul notificărilor prin SMS trimis în fiecare lună

Câmpuri suplimentare personalizate pentru a ajusta gama de informații despre sarcini la nevoile dvs

În secțiunea Detalii a Editorului de activități, acum puteți configura până la 20 de câmpuri suplimentare după nume, tip și dicționar.

additional_fields_EN

Câmp opțional despre detaliile sarcinii cu informații suplimentare

Îmbunătățiri ale aplicației mobile – o mai bună gestionare a sarcinilor în teren

Mai multe opțiuni pentru crearea sarcinilor

Am schimbat fereastra pentru adăugarea de noi sarcini în aplicația mobilă. Când creează sarcini, utilizatorii pot alege acum locațiile clienților. De asemenea, pot alege „Orice adresă” pentru a crea o sarcină care nu este asociată cu nicio locație a clientului.

Mai mult, după alegerea locației Clientului sau Orice adresă, utilizatorii pot edita următoarele câmpuri: Zona, Persoană de contact, Număr de telefon și e-mail.

Mai multe opțiuni pentru crearea de sarcini în aplicația mobilă

Programarea următoarei întâlniri în aplicația mobilă

Un tehnician de pe teren (de exemplu, vizitând locația unui client) poate programa imediat următoarea întâlnire folosind aplicația mobilă. Nu este nevoie să contactați serviciul pentru clienți, limitând numărul de apeluri necesare. Clienții pot alege cu ușurință cel mai bun moment pentru următoarea vizită a tehnicianului.

Ce altceva avem în plan?

În acest articol am descris principalele modificări și notăți introduse în versiunea 18.0 a GeoTask. Totuși, nu ne oprim aici. Planificăm deja următoarea ediție! În GeoTask 19.0 intenționăm să adăugăm Modulul de Stocuri pentru urmărirea ciclului de viață al echipamentelor sau bunurilor aflate în gestiunea echipelor din teren.

Aveți întrebări sau sugestii cu privire la GeoTask?

Dacă aveți întrebări despre aplicația noastră sau sugestii cu privire la îmbunătățiri suplimentare, anunțați-ne!

Dacă încă nu utilizați GeoTask, solicitați un live demo și vedeți cum vă poate ajuta GeoTask să vă îmbunătățiți gestionarea serviciilor pe teren.