Care sunt provocările pentru companiile care gestionează activități pe teren?

Planificarea eficientă a rutelor și livrărilor 

Atribuirea echilibrată a sarcinilor în concordanță cu competențele necesare

Îmbunătățirea calității serviciului pentru consumatori: timpul de livrare mai scurt și programarea întâlnirilor 

Deservirea mai multor clienți într-o perioadă mai scurtă de timp

Monitorizarea și suportul lucrătorilor mobili

GeoTask este proiectat pentru

Utilități 

Telecommunicații, apă și canalizare, salubritate, termoficare, energie electrică, petrol și gaz

  • identificarea și rezolvarea incidentelor/avariilor din rețea
  • întreținerea rețelei
  • vizite de service
  • lansarea serviciilor broadband și instalarea pachetelor de servicii tip abonament

Transporturi și Logistică

Companii de transport, curierat, catering, livrări

  • planificare și optimizare livrări 
  • monitorizare livrări
  • rapoarte

Sectorul Public

Pompieri, poliție, salubritate, poliție locală, primării

  • planificare activități și întâlniri
  • monitorizare activități de teren
  • vizite de service

Service și Întreținere

Electrocasnice, lifturi, ATM-uri, curățenie, imobiliare, colectare debite

  • programare întâlniri
  • vizite de service